Ik dacht dat een oma het ook wel eens uit kon pakken!!
Nou, ik ben oma en dacht dat deze leuke kleine figuur een leuke uitdaging zou zijn, ondanks dat mijn 8-jarige kleurenn kunnen het! Fout. De instructies leken moeilijk... voornamelijk illustraties. Toen ik per ongeluk een steen op de verkeerde plek had geplaatst, was het moeilijk om hem eruit te halen. (Ik heb sindsdien geleerd dat er een gereedschap van Lego is om ze uit elkaar te halen.) De doos zei 10+. Ik ben 79! Dus mijn kleinzoon kwam langs en ik haalde de doos eruit. Hij ging op mijn tegelpad zitten en binnen 1 minuut gaf hij het terug aan mij. Ik heb geen enkele instructie gelezen! Ouders... vergeet het bouwen met Lego en geniet van de vreugde die je kleinkinderen elke dag brengen. Toen ik klein was, vond ik mijn Erector-set geweldig!